jta.com.ua

Огляд веб-сайту jta.com.ua

 Згенеровано 18 Грудня 2025 13:37

Застарілі дані? ОНОВИТИ !

Набрано балів: 58/100

SEO Контент

Заголовок сторінки

Академія викладачів журналістики -

Довжина : 34

Чудово, ваш заголовок сторінки містить від 10 до 70 символів. Пошукові системи швидше за усе не будуть його скорочувати на свій розсуд під час формування сніпетів, а сайт отримав заслужені 4 бали до рейтингу.

Опис сторінки

Довжина : 0

Дуже погано. Ми не знайшли опис сторінки у вас на веб-сайті. Використовуйте безкоштовний генератор мета-тегів, щоб згенерувати опис для сторінки.

Ключові слова

Погано. Ми не знайшли ключових слів на цьому веб-сайті. Використовуйте цей безкоштовний генератор мета-тегів, щоб згенерувати правильні мета-теги з ключовими словами. Додавши ключові слова на сторінку, ви отримаєте +2 бали до рейтингу цього веб-сайту.

Og Meta Properties

Чудово, ви використовуєте переваги Og Properties. Це додало вам 2,5 бали до рейтингу.

Властивість Контент
locale uk_UA
type website
title Академія викладачів журналістики
url https://www.jta.com.ua/
site_name Академія викладачів журналістики
image https://www.jta.com.ua/wp-content/uploads/2020/11/default_share.png
image:width 1200
image:height 630

Заголовки

H1 H2 H3 H4 H5 H6
1 6 0 0 88 0
  • [H1] Академія викладачів журналістики
  • [H2] Лайфхаки
  • [H2] Новини та анонси
  • [H2] Що почитати
  • [H2] Корисна розсилка від JTA
  • [H2] Тренди
  • [H2] Точка зору
  • [H5] Оголошено прийом заявок на 11-ту Європейську конференцію з комунікацій від ECREA
  • [H5] 7 ШІ-інструментів для ефективного викладання
  • [H5] Вчених запрошують взяти участь у конференції «Українська журналістика: вчора, сьогодні, завтра»
  • [H5] Тяга до балансу думок і «правда як перша жертва війни». Як італійські медіа висвітлюють російсько-українську війну
  • [H5] SEO-стратегія 2025 для сайтів медіа: як адаптуватись до AI Overviews
  • [H5] Як писати про проблеми довкілля
  • [H5] Як опрацювати великий масив даних за допомогою Python: відеотуторіал для студентів-журналістів
  • [H5] Чому медійниці пишуть дисертації: три історії
  • [H5] UMCI та ECREA Ukraine Task Force запрошують на практичні вебінари про підготовку заявок
  • [H5] Оголошено прийом заявок на Тартуську конференцію з досліджень Східної Європи та Євразії
  • [H5] Факультет журналістики ЗНУ запрошує на онлайн-конференцію, присвячену деколонізації
  • [H5] International Conference “Code of Trust: Information Resilience in a Time of War and Artificial Intelligence”. PROGRAM
  • [H5] Міжнародна конференція «Код довіри: інформаційна стійкість в часи війни та штучного інтелекту». ПРОГРАМА
  • [H5] Як навчати медіаграмотності майбутніх журналістів: теорія, кейси та завдання
  • [H5] Чи можлива правда в епоху ШІ? Рецензія на книгу Харарі Nexus
  • [H5] У якому напрямку розвивати медіаграмотність журналістів: посібник рекомендацій
  • [H5] Як ШІ змінює медіаландшафт і наше сприйняття реальності
  • [H5] Попри втрати та складні умови: як практики з медіаграмотності допомагають повертати контроль над життям
  • [H5] Говорити не все, що захочеш: як на свободу слова впливають війна та технології
  • [H5] Медіаграмотність як спосіб життя та громадянська позиція
  • [H5] «Культура — це троянський кінь російського завойовництва», — журналістка і документалістка Суспільного Мирослава Барчук про авторський фільм «СВО “Війна і мир”»
  • [H5] Дипломний проєкт — не «для галочки»: чому про це мають пам’ятати і студенти, і їхні керівники
  • [H5] На сторожі академічної доброчесності: чи варто довіряти ШІ-детекторам
  • [H5] Подумати про історію. Чому журналісти важливі
  • [H5] Хто стане форпостом свободи слова для світу?
  • [H5] Від мемів до оборони: як в Естонії змінюється ставлення до медіаграмотності
  • [H5] Чого Україна та Швеція можуть повчитися одна в одної
  • [H5] Медіаграмотність в Україні: все добре чи все пропало?
  • [H5] Алгоритми для людей, а не люди для алгоритмів
  • [H5] Як росіяни через TikTok актуалізують старі пропагандистські методи
  • [H5] Заводська прошивка. Які цінності та принципи має програмувати журналістська освіта
  • [H5] Які теми варто вивчати зараз, аби майбутнім дослідникам радіо було з чим працювати
  • [H5] Як світові медіа переосмислили Україну за час війни. Чому важливо, щоб вони дошукувалися правди
  • [H5] Чи потрібен єдиний іспит для майбутніх магістрів із журналістики?
  • [H5] Як правильно мотивувати студента-журналіста, який шукає свою тему і редакцію
  • [H5] Про гордість, сум, злість та сором у День журналіста
  • [H5] Медіаграмотність: що вимірюємо та на що слід звертати увагу
  • [H5] Робота (не)ворог навчанню: що викладач має відповідати студентові, який прагне вчитися і працювати
  • [H5] Які медіапастки розставив для нас 2024 рік?
  • [H5] Сотвори собі кумира. Чи варто рекомендувати студентам наслідувати стиль відомих журналістів?
  • [H5] «Ласкаво просимо, назад не виносимо» — або як у нас проходять наукові конференції
  • [H5] Як технології та війни змінюють журналістську освіту
  • [H5] Чому висвітлювати тему самогубств задля рейтингів — це дно
  • [H5] Чому редакціям важко знайти журналістів у регіонах?
  • [H5] Пошук кадрів і самовдосконалення. Чому журналістам-практикам варто спробувати себе у викладанні
  • [H5] Де вчитись на журналіста, щоб не змарнувати час? Поради для абітурієнтів
  • [H5] Чи є наука саме тим, чим має займатися український викладач журналістики?
  • [H5] Поєднати непоєднуване: як університетам і медійникам стати партнерами
  • [H5] Вища освіта для журналіста в Україні: що вона дає, чи можна її замінити та як заохотити практиків ставати викладачами
  • [H5] Як навчити людину писати: модель менторства
  • [H5] Про людяність, свободу і відповідальність в часи війни. Слово до випускників журналістики.
  • [H5] Як зробити неакадемічну журналістську освіту максимально ефективною для регіональних журналістів
  • [H5] «Цвях цього апофеозу». Роздуми лагідної редакторки про перемоги й помилки практикантів
  • [H5] Кваліфікаційна робота з журналістики, або як перетворити «халепу» на «інтелектуальну радість»
  • [H5] Геть від Москви! Дайош… Scopus та Web of Science?
  • [H5] Вибір без вибору. Для чого варіативні дисципліни в навчальних планах?
  • [H5] Скільки вишів потрібно для підготовки журналістів в Україні?
  • [H5] Як розвивати навичку письма і що робити, коли «не пишеться»
  • [H5] Гібридне навчання в гібридні часи
  • [H5] Оруел би плакав
  • [H5] Яким буде майбутнє журналістської освіти?
  • [H5] Вчитися, щоб не бути орками
  • [H5] Освітяни мають втримати свою лінію фронту
  • [H5] Війна закінчиться, а знання залишаться
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як викладачі змінюють факультети журналістики (Епізод 10)
  • [H5] Сім уроків для українських університетів з Британії
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як навчають журналістів за кордоном (Епізод 9)
  • [H5] Цінності американського університету (Чому Талашко неможливий в американському університеті?)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Про оцінки на журфаці (Епізод 8)
  • [H5] Американська освіта: стосунки між викладачами і студентами
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Яких предметів бракує на журфаці (Епізод 7)
  • [H5] Американський університет: завдання – вижити
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Дистанційне навчання на журфаці (Епізод 6)
  • [H5] Нічого особистого – просто бізнес, та інші особливості американської освіти
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Про взаємодію та зворотний зв’язок на журфаці (Епізод 5)
  • [H5] 5 відмінностей між українським й американським університетом
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як поєднувати роботу та навчання на журфаці? (Епізод 4)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Нудні лекції та креативні семінари: які формати потрібні на журфаці (Епізод 3)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Чи відповідає навчання на журфаці потребам ринку? (Епізод 2)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Практичність дисциплін на факультеті журналістики (Епізод 1)
  • [H5] Консерватизм і бюрократія: хто і як має змінювати факультети журналістики в Україні?
  • [H5] Журналістська освіта в університетах – виклик і можливість
  • [H5] Історія DESTIN: вдосконалення журналістської освіти шляхом запровадження ціннісно-орієнтованого підходу
  • [H5] Європейські стандарти і цінності в журналістській освіті: як цьому навчити українського студента?
  • [H5] Журналістська освіта: чи може бути у нас, як у Флориді?
  • [H5] Журналіст має розуміти економіку свого видання
  • [H5] Межі між формальною та неформальною освітою стираються
  • [H5] Чи така вже безнадійна справа – реформа журналістської освіти?

Зображення

Ми знайшли 2 картинок на цьому веб-сайті.

Добре. Усі (або майже всі) картинки на цьому сайті мають alt атрибут. Це позитивно впливає на SEO та збільшує органичний трафік з пошукових систем, а також додало 2 бали до загального рейтингу цього веб-сайту.

Співвідношення Контент/HTML

Співвідношення : 20%

Добре, співвідношення тексту в коді HTML вище, ніж 15 відсотків, але нижче, ніж 25 відсотків.

Flash

Чудово, ми не знайшли Flash-контенту на сторінці. Flash - це застаріла технологія, яка більше не підтримується своїм розробником і може містити багато критичних вразливостей для веб-сайту. Отже, використання Flash на веб-сайтах не рекомендується.

Iframe

Чудово, ми не зафіксували Iframe'ів на вашій сторінці. Це дуже застаріла технологія і на сучасних сайтах вона не має використовуватись.

SEF URL посилання

Чудово, всі ваші посилання є SEF URL! Вважається, що такі зрозумілі для людей посилання без зайвих параметрів краще сприймаються й індексуються ботами пошукових систем.

Нижнє підкреслення в посиланнях

Прекрасно! Ми не знайшли нижнє підкреслення у ваших посиланнях, що має позитивно вплинути на SEO цього сайту.

Внутрішні посилання

Ми знайшли 135 посилань(-я), включно з 0 посиланням на файл(-и).

Анкор Тип Вага посилання
База знань Внутрішня Передає вагу
Точка зору Внутрішня Передає вагу
Новини Внутрішня Передає вагу
Тренди Внутрішня Передає вагу
Де навчають Внутрішня Передає вагу
Е-навчання Внутрішня Передає вагу
Про JTA Внутрішня Передає вагу
Про ГО УІМК Внутрішня Передає вагу
Підтримати Внутрішня Передає вагу
En Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Анонси Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
How to Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Аналітика Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Досвід Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Новини Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Бібліотека Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Медіатренди Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Діана Дуцик Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Мирослава Барчук Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Ігор Дармостук Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Надія Баловсяк Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Вікторія Теравська Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Марія Мурумаа-Менгель Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Роман Горбик Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Джуліан Макдугалл Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Отар Довженко Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Ніна Даценко Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Жанна Безп'ятчук Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Наталія Стеблина Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Ганна Красноступ Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Анастасія Дзюбак Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Наталія Виговська Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Олександра Горчинська Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Світлана Максимець Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Олена Харитоненко Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Євгенія Подобна Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Лариса Раренко Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Оксана Почапська Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Майя Нагорняк Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Подкаст ЖурфакТИ Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Марія Крючок Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Діана Буцко Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Даніела Кляйнерт Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Ієн Гедд Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Катерина Сіріньок-Долгарьова та Олена Тупахіна Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Андрій Яніцький Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу
Іван Примаченко Внутрішня Передає вагу
- Внутрішня Передає вагу

Ключові слова

Хмара ключових слів

діана подкаст журналістики про університету навчання для журфакти чому дуцик

Зміст ключових слів

Ключове слово Контент Заголовок сторінки Ключові слова Опис сторінки Заголовки
про 47
журналістики 33
журфакти 32
навчання 27
діана 25

Юзабіліті

Домен

Домен : jta.com.ua

Довжина : 10

Favicon

Чудово, ваш сайт має favicon.

Придатність для друку

Погано. Ми не знайшли CSS файл, який відповідає за друк веб-сайту. Приклад мінімалістичного коду, який можна вставити у заголовок <head> для отримання версії для друку та +1,5 бали до рейтингу:
<style media="print">body{background-color:#FFF;color:#000}</style>

Мова

Добре, ваша встановлена мова веб-сайту: uk.

Дублінське ядро

Ваш веб-сайт не використовує переваги Дублінського ядра. Усунення цього недоліку принесе для сторінки +1 бал до загального рейтингу.

Документ

Doctype

HTML 5

Кодування

Чудово. Кодування веб-сайту: UTF-8.

W3C Validity

Помилок : 0

Попереджень : 0

Приватність ел. пошти

Чудово, ми не знайшли адрес електронної пошти в контенті у відкритому вигляді. Це захищає вас від спаму.

Застарілий HTML

Чудово. У вашому HTML-коді не знайдено застарілих та неактуальних тегів.

Швидкість завантаження

Чудово, Ваш веб-сайт не містить вкладених таблиць.
Занадто погано. Ваш веб-сайт використовує вбудовані CSS правила в HTML-тегах.
Погано. Ваш веб-сайт має занадто багато CSS файлів (більше ніж 4). Це може суттєво вплинути на швидкість завантаження та відображення контенту.
Погано. Ваш веб-сайт має занадто багато JavaScript файлів (більше ніж 6).
Чудово, ваш сайт використовує можливість gzip стиснення.

Мобільний телефон

Оптимізація під моб. телефон

Apple іконки
Meta Viewport Тег
Flash контент

Оптимізація

XML-карта сайту

Відсутня

Ваш сайт не має XML карти сайту - це може бути проблематично.

Карта сайту може містити додаткову інформацію для пошукових роботів, таку як: час останнього оновлення, важливість ресурсів, посилання на ці ресурси. Це допомагає роботам більш розумно аналізувати ваш сайт.

Robots.txt

http://jta.com.ua/robots.txt

Чудово, ваш веб-сайт містить файл robots.txt.

Аналітика

Чудово, на вашому сайті присутні аналітичні програми.

   Google Analytics

PageSpeed Insights


Пристрій
Категорії

Website Review Tool

Цей безкоштовний SEO-інструмент допоможе вам проаналізувати будь-який веб-сайт на наявність технічних помилок та виявити параметри, які можна покращити задля більш успішного просування у пошукових системах. Для початку роботи введіть URL сайту або ім'я домену, для якого потрібно провести аудит і натисніть кнопку "Аналізувати". Результат аналізу з рекомендаціями буде вже за 5-10 секунд

Херсонський ТОП