jta.com.ua

Website beoordeling jta.com.ua

 Gegenereerd op December 18 2025 13:37 PM

Oude statistieken? UPDATE !

De score is 58/100

SEO Content

Title

Академія викладачів журналістики -

Lengte : 34

Perfect, uw title tag bevat tussen de 10 en 70 karakters.

Description

Lengte : 0

Erg slecht.we hebben geen meta description gevonden in uw website. Gebruik deze gratis online meta tags generator om een beschrijving te genereren.

Keywords

Erg slecht. We hebben geen meta keywords gevonden in uw website. Gebruik deze gratis online meta tags generator om keywords te genereren.

Og Meta Properties

Goed, uw page maakt gebruik van Og Properties.

Property Content
locale uk_UA
type website
title Академія викладачів журналістики
url https://www.jta.com.ua/
site_name Академія викладачів журналістики
image https://www.jta.com.ua/wp-content/uploads/2020/11/default_share.png
image:width 1200
image:height 630

Headings

H1 H2 H3 H4 H5 H6
1 6 0 0 88 0
  • [H1] Академія викладачів журналістики
  • [H2] Лайфхаки
  • [H2] Новини та анонси
  • [H2] Що почитати
  • [H2] Корисна розсилка від JTA
  • [H2] Тренди
  • [H2] Точка зору
  • [H5] Оголошено прийом заявок на 11-ту Європейську конференцію з комунікацій від ECREA
  • [H5] 7 ШІ-інструментів для ефективного викладання
  • [H5] Вчених запрошують взяти участь у конференції «Українська журналістика: вчора, сьогодні, завтра»
  • [H5] Тяга до балансу думок і «правда як перша жертва війни». Як італійські медіа висвітлюють російсько-українську війну
  • [H5] SEO-стратегія 2025 для сайтів медіа: як адаптуватись до AI Overviews
  • [H5] Як писати про проблеми довкілля
  • [H5] Як опрацювати великий масив даних за допомогою Python: відеотуторіал для студентів-журналістів
  • [H5] Чому медійниці пишуть дисертації: три історії
  • [H5] UMCI та ECREA Ukraine Task Force запрошують на практичні вебінари про підготовку заявок
  • [H5] Оголошено прийом заявок на Тартуську конференцію з досліджень Східної Європи та Євразії
  • [H5] Факультет журналістики ЗНУ запрошує на онлайн-конференцію, присвячену деколонізації
  • [H5] International Conference “Code of Trust: Information Resilience in a Time of War and Artificial Intelligence”. PROGRAM
  • [H5] Міжнародна конференція «Код довіри: інформаційна стійкість в часи війни та штучного інтелекту». ПРОГРАМА
  • [H5] Як навчати медіаграмотності майбутніх журналістів: теорія, кейси та завдання
  • [H5] Чи можлива правда в епоху ШІ? Рецензія на книгу Харарі Nexus
  • [H5] У якому напрямку розвивати медіаграмотність журналістів: посібник рекомендацій
  • [H5] Як ШІ змінює медіаландшафт і наше сприйняття реальності
  • [H5] Попри втрати та складні умови: як практики з медіаграмотності допомагають повертати контроль над життям
  • [H5] Говорити не все, що захочеш: як на свободу слова впливають війна та технології
  • [H5] Медіаграмотність як спосіб життя та громадянська позиція
  • [H5] «Культура — це троянський кінь російського завойовництва», — журналістка і документалістка Суспільного Мирослава Барчук про авторський фільм «СВО “Війна і мир”»
  • [H5] Дипломний проєкт — не «для галочки»: чому про це мають пам’ятати і студенти, і їхні керівники
  • [H5] На сторожі академічної доброчесності: чи варто довіряти ШІ-детекторам
  • [H5] Подумати про історію. Чому журналісти важливі
  • [H5] Хто стане форпостом свободи слова для світу?
  • [H5] Від мемів до оборони: як в Естонії змінюється ставлення до медіаграмотності
  • [H5] Чого Україна та Швеція можуть повчитися одна в одної
  • [H5] Медіаграмотність в Україні: все добре чи все пропало?
  • [H5] Алгоритми для людей, а не люди для алгоритмів
  • [H5] Як росіяни через TikTok актуалізують старі пропагандистські методи
  • [H5] Заводська прошивка. Які цінності та принципи має програмувати журналістська освіта
  • [H5] Які теми варто вивчати зараз, аби майбутнім дослідникам радіо було з чим працювати
  • [H5] Як світові медіа переосмислили Україну за час війни. Чому важливо, щоб вони дошукувалися правди
  • [H5] Чи потрібен єдиний іспит для майбутніх магістрів із журналістики?
  • [H5] Як правильно мотивувати студента-журналіста, який шукає свою тему і редакцію
  • [H5] Про гордість, сум, злість та сором у День журналіста
  • [H5] Медіаграмотність: що вимірюємо та на що слід звертати увагу
  • [H5] Робота (не)ворог навчанню: що викладач має відповідати студентові, який прагне вчитися і працювати
  • [H5] Які медіапастки розставив для нас 2024 рік?
  • [H5] Сотвори собі кумира. Чи варто рекомендувати студентам наслідувати стиль відомих журналістів?
  • [H5] «Ласкаво просимо, назад не виносимо» — або як у нас проходять наукові конференції
  • [H5] Як технології та війни змінюють журналістську освіту
  • [H5] Чому висвітлювати тему самогубств задля рейтингів — це дно
  • [H5] Чому редакціям важко знайти журналістів у регіонах?
  • [H5] Пошук кадрів і самовдосконалення. Чому журналістам-практикам варто спробувати себе у викладанні
  • [H5] Де вчитись на журналіста, щоб не змарнувати час? Поради для абітурієнтів
  • [H5] Чи є наука саме тим, чим має займатися український викладач журналістики?
  • [H5] Поєднати непоєднуване: як університетам і медійникам стати партнерами
  • [H5] Вища освіта для журналіста в Україні: що вона дає, чи можна її замінити та як заохотити практиків ставати викладачами
  • [H5] Як навчити людину писати: модель менторства
  • [H5] Про людяність, свободу і відповідальність в часи війни. Слово до випускників журналістики.
  • [H5] Як зробити неакадемічну журналістську освіту максимально ефективною для регіональних журналістів
  • [H5] «Цвях цього апофеозу». Роздуми лагідної редакторки про перемоги й помилки практикантів
  • [H5] Кваліфікаційна робота з журналістики, або як перетворити «халепу» на «інтелектуальну радість»
  • [H5] Геть від Москви! Дайош… Scopus та Web of Science?
  • [H5] Вибір без вибору. Для чого варіативні дисципліни в навчальних планах?
  • [H5] Скільки вишів потрібно для підготовки журналістів в Україні?
  • [H5] Як розвивати навичку письма і що робити, коли «не пишеться»
  • [H5] Гібридне навчання в гібридні часи
  • [H5] Оруел би плакав
  • [H5] Яким буде майбутнє журналістської освіти?
  • [H5] Вчитися, щоб не бути орками
  • [H5] Освітяни мають втримати свою лінію фронту
  • [H5] Війна закінчиться, а знання залишаться
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як викладачі змінюють факультети журналістики (Епізод 10)
  • [H5] Сім уроків для українських університетів з Британії
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як навчають журналістів за кордоном (Епізод 9)
  • [H5] Цінності американського університету (Чому Талашко неможливий в американському університеті?)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Про оцінки на журфаці (Епізод 8)
  • [H5] Американська освіта: стосунки між викладачами і студентами
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Яких предметів бракує на журфаці (Епізод 7)
  • [H5] Американський університет: завдання – вижити
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Дистанційне навчання на журфаці (Епізод 6)
  • [H5] Нічого особистого – просто бізнес, та інші особливості американської освіти
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Про взаємодію та зворотний зв’язок на журфаці (Епізод 5)
  • [H5] 5 відмінностей між українським й американським університетом
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як поєднувати роботу та навчання на журфаці? (Епізод 4)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Нудні лекції та креативні семінари: які формати потрібні на журфаці (Епізод 3)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Чи відповідає навчання на журфаці потребам ринку? (Епізод 2)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Практичність дисциплін на факультеті журналістики (Епізод 1)
  • [H5] Консерватизм і бюрократія: хто і як має змінювати факультети журналістики в Україні?
  • [H5] Журналістська освіта в університетах – виклик і можливість
  • [H5] Історія DESTIN: вдосконалення журналістської освіти шляхом запровадження ціннісно-орієнтованого підходу
  • [H5] Європейські стандарти і цінності в журналістській освіті: як цьому навчити українського студента?
  • [H5] Журналістська освіта: чи може бути у нас, як у Флориді?
  • [H5] Журналіст має розуміти економіку свого видання
  • [H5] Межі між формальною та неформальною освітою стираються
  • [H5] Чи така вже безнадійна справа – реформа журналістської освіти?

Afbeeldingen

We vonden 2 afbeeldingen in de pagina.

Goed, de meeste of alle afbeeldingen hebben een alt tekst

Text/HTML Ratio

Ratio : 20%

Goed, De ratio van text tot HTML code hoger dan 15, maar lager dan 25 procent.

Flash

Perfect, geen Flash content gevonden in uw website.

Iframe

Perfect, er zijn geen Iframes in uw website aangetroffen.

Herschreven URL

Perfect. Uw links zien er vriendelijk uit!

Underscores in de URLs

Perfect! Geen underscores gevonden in uw URLs.

In-page links

We vonden een totaal van 135 links inclusie 0 link(s) naar bestanden

Ankertekst Type samenstelling
База знань Intern doFollow
Точка зору Intern doFollow
Новини Intern doFollow
Тренди Intern doFollow
Де навчають Intern doFollow
Е-навчання Intern doFollow
Про JTA Intern doFollow
Про ГО УІМК Intern doFollow
Підтримати Intern doFollow
En Intern doFollow
- Intern doFollow
Анонси Intern doFollow
- Intern doFollow
How to Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Аналітика Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Досвід Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Новини Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Бібліотека Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Медіатренди Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Діана Дуцик Intern doFollow
- Intern doFollow
Мирослава Барчук Intern doFollow
- Intern doFollow
Ігор Дармостук Intern doFollow
- Intern doFollow
Надія Баловсяк Intern doFollow
- Intern doFollow
Вікторія Теравська Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Марія Мурумаа-Менгель Intern doFollow
- Intern doFollow
Роман Горбик Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Джуліан Макдугалл Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Отар Довженко Intern doFollow
- Intern doFollow
Ніна Даценко Intern doFollow
- Intern doFollow
Жанна Безп'ятчук Intern doFollow
- Intern doFollow
Наталія Стеблина Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Ганна Красноступ Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Анастасія Дзюбак Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Наталія Виговська Intern doFollow
- Intern doFollow
Олександра Горчинська Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Світлана Максимець Intern doFollow
- Intern doFollow
Олена Харитоненко Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Євгенія Подобна Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Лариса Раренко Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Оксана Почапська Intern doFollow
- Intern doFollow
Майя Нагорняк Intern doFollow
- Intern doFollow
Подкаст ЖурфакТИ Intern doFollow
- Intern doFollow
Марія Крючок Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Діана Буцко Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Даніела Кляйнерт Intern doFollow
- Intern doFollow
Ієн Гедд Intern doFollow
- Intern doFollow
Катерина Сіріньок-Долгарьова та Олена Тупахіна Intern doFollow
- Intern doFollow
- Intern doFollow
Андрій Яніцький Intern doFollow
- Intern doFollow
Іван Примаченко Intern doFollow
- Intern doFollow

SEO Keywords

Keywords Cloud

дуцик навчання журналістики університету журфакти про діана подкаст чому для

Keywords Consistentie

Keyword Content Title Keywords Description Headings
про 47
журналістики 33
журфакти 32
навчання 27
діана 25

Bruikbaarheid

Url

Domein : jta.com.ua

Lengte : 10

Favicon

Goed, uw website heeft een favicon.

Printbaarheid

Jammer. We vonden geen Print-Vriendelijke CSS.

Taal

Goed. Uw ingestelde taal is uk.

Dublin Core

Deze pagina maakt geen gebruik van Dublin Core.

Document

Doctype

HTML 5

Encoding

Perfect. Uw ingestelde Charset is UTF-8.

W3C Validiteit

Fouten : 0

Waarschuwingen : 0

E-mail Privacy

Geweldig er is geen e-mail adres gevonden als platte tekst!

Niet ondersteunde HTML

Geweldig! We hebben geen niet meer ondersteunde HTMl tags gevonden in uw HTML.

Speed Tips

Geweldig, uw website heeft geen tabellen in een tabel.
Jammer, uw website maakt gebruik van inline styles.
Jammer, uw website heeft teveel CSS bestanden (meer dan 4).
Jammer, uw website heeft teveel JS bestanden (meer dan 6).
Perfect, uw website haalt voordeel uit gzip.

Mobile

Mobile Optimization

Apple Icon
Meta Viewport Tag
Flash content

Optimalisatie

XML Sitemap

Ontbrekend

Uw website heeft geen XML sitemap- dit kan problematisch zijn.

Een sitemap vermeld url's die beschikbaar zijn voor crawlen en kan extra informatie bevatten zoals uw laatste site-updates, frequentie van wijzigingen en het belang van de url's. Dit laat zoekmachines toe om de site intelligenter te doorzoeken.

Robots.txt

http://jta.com.ua/robots.txt

Geweldig uw website heeft een robots.txt bestand.

Analytics

Perfect, uw website heeft een analytics tool.

   Google Analytics

PageSpeed Insights


Device
Categorieën

Website Review Tool

Deze gratis SEO-tool helpt u een website te analyseren op technische fouten en parameters te identificeren die kunnen worden verbeterd voor meer succesvolle zoekmachine rankings. Om te beginnen voert u de URL of domeinnaam in van de website die u wilt controleren en klikt u op de knop Analyseren. U ontvangt het analyseresultaat met aanbevelingen in 5-10 seconden

Херсонський ТОП