jta.com.ua

Avaliação do site jta.com.ua

 Gerado a 18 de Dezembro de 2025 13:37 PM

Estatísticas desatualizadas? ATUALIZE !

O resultado é de 58/100

Conteúdo SEO

Título

Академія викладачів журналістики -

Cumprimento : 34

Perfeito, o Título contém entre 10 e 70 caracteres.

Descrição

Cumprimento : 0

Mau. Não encontrámos nenhuma Descrição META na sua página.

Palavras-chave

Mau. Não detetámos palavras-chave META na sua página.

Propriedades Og Meta

Boa! Esta página tira vantagens das propriedades Og.

Propriedade Conteúdo
locale uk_UA
type website
title Академія викладачів журналістики
url https://www.jta.com.ua/
site_name Академія викладачів журналістики
image https://www.jta.com.ua/wp-content/uploads/2020/11/default_share.png
image:width 1200
image:height 630

Cabeçalhos

H1 H2 H3 H4 H5 H6
1 6 0 0 88 0
  • [H1] Академія викладачів журналістики
  • [H2] Лайфхаки
  • [H2] Новини та анонси
  • [H2] Що почитати
  • [H2] Корисна розсилка від JTA
  • [H2] Тренди
  • [H2] Точка зору
  • [H5] Оголошено прийом заявок на 11-ту Європейську конференцію з комунікацій від ECREA
  • [H5] 7 ШІ-інструментів для ефективного викладання
  • [H5] Вчених запрошують взяти участь у конференції «Українська журналістика: вчора, сьогодні, завтра»
  • [H5] Тяга до балансу думок і «правда як перша жертва війни». Як італійські медіа висвітлюють російсько-українську війну
  • [H5] SEO-стратегія 2025 для сайтів медіа: як адаптуватись до AI Overviews
  • [H5] Як писати про проблеми довкілля
  • [H5] Як опрацювати великий масив даних за допомогою Python: відеотуторіал для студентів-журналістів
  • [H5] Чому медійниці пишуть дисертації: три історії
  • [H5] UMCI та ECREA Ukraine Task Force запрошують на практичні вебінари про підготовку заявок
  • [H5] Оголошено прийом заявок на Тартуську конференцію з досліджень Східної Європи та Євразії
  • [H5] Факультет журналістики ЗНУ запрошує на онлайн-конференцію, присвячену деколонізації
  • [H5] International Conference “Code of Trust: Information Resilience in a Time of War and Artificial Intelligence”. PROGRAM
  • [H5] Міжнародна конференція «Код довіри: інформаційна стійкість в часи війни та штучного інтелекту». ПРОГРАМА
  • [H5] Як навчати медіаграмотності майбутніх журналістів: теорія, кейси та завдання
  • [H5] Чи можлива правда в епоху ШІ? Рецензія на книгу Харарі Nexus
  • [H5] У якому напрямку розвивати медіаграмотність журналістів: посібник рекомендацій
  • [H5] Як ШІ змінює медіаландшафт і наше сприйняття реальності
  • [H5] Попри втрати та складні умови: як практики з медіаграмотності допомагають повертати контроль над життям
  • [H5] Говорити не все, що захочеш: як на свободу слова впливають війна та технології
  • [H5] Медіаграмотність як спосіб життя та громадянська позиція
  • [H5] «Культура — це троянський кінь російського завойовництва», — журналістка і документалістка Суспільного Мирослава Барчук про авторський фільм «СВО “Війна і мир”»
  • [H5] Дипломний проєкт — не «для галочки»: чому про це мають пам’ятати і студенти, і їхні керівники
  • [H5] На сторожі академічної доброчесності: чи варто довіряти ШІ-детекторам
  • [H5] Подумати про історію. Чому журналісти важливі
  • [H5] Хто стане форпостом свободи слова для світу?
  • [H5] Від мемів до оборони: як в Естонії змінюється ставлення до медіаграмотності
  • [H5] Чого Україна та Швеція можуть повчитися одна в одної
  • [H5] Медіаграмотність в Україні: все добре чи все пропало?
  • [H5] Алгоритми для людей, а не люди для алгоритмів
  • [H5] Як росіяни через TikTok актуалізують старі пропагандистські методи
  • [H5] Заводська прошивка. Які цінності та принципи має програмувати журналістська освіта
  • [H5] Які теми варто вивчати зараз, аби майбутнім дослідникам радіо було з чим працювати
  • [H5] Як світові медіа переосмислили Україну за час війни. Чому важливо, щоб вони дошукувалися правди
  • [H5] Чи потрібен єдиний іспит для майбутніх магістрів із журналістики?
  • [H5] Як правильно мотивувати студента-журналіста, який шукає свою тему і редакцію
  • [H5] Про гордість, сум, злість та сором у День журналіста
  • [H5] Медіаграмотність: що вимірюємо та на що слід звертати увагу
  • [H5] Робота (не)ворог навчанню: що викладач має відповідати студентові, який прагне вчитися і працювати
  • [H5] Які медіапастки розставив для нас 2024 рік?
  • [H5] Сотвори собі кумира. Чи варто рекомендувати студентам наслідувати стиль відомих журналістів?
  • [H5] «Ласкаво просимо, назад не виносимо» — або як у нас проходять наукові конференції
  • [H5] Як технології та війни змінюють журналістську освіту
  • [H5] Чому висвітлювати тему самогубств задля рейтингів — це дно
  • [H5] Чому редакціям важко знайти журналістів у регіонах?
  • [H5] Пошук кадрів і самовдосконалення. Чому журналістам-практикам варто спробувати себе у викладанні
  • [H5] Де вчитись на журналіста, щоб не змарнувати час? Поради для абітурієнтів
  • [H5] Чи є наука саме тим, чим має займатися український викладач журналістики?
  • [H5] Поєднати непоєднуване: як університетам і медійникам стати партнерами
  • [H5] Вища освіта для журналіста в Україні: що вона дає, чи можна її замінити та як заохотити практиків ставати викладачами
  • [H5] Як навчити людину писати: модель менторства
  • [H5] Про людяність, свободу і відповідальність в часи війни. Слово до випускників журналістики.
  • [H5] Як зробити неакадемічну журналістську освіту максимально ефективною для регіональних журналістів
  • [H5] «Цвях цього апофеозу». Роздуми лагідної редакторки про перемоги й помилки практикантів
  • [H5] Кваліфікаційна робота з журналістики, або як перетворити «халепу» на «інтелектуальну радість»
  • [H5] Геть від Москви! Дайош… Scopus та Web of Science?
  • [H5] Вибір без вибору. Для чого варіативні дисципліни в навчальних планах?
  • [H5] Скільки вишів потрібно для підготовки журналістів в Україні?
  • [H5] Як розвивати навичку письма і що робити, коли «не пишеться»
  • [H5] Гібридне навчання в гібридні часи
  • [H5] Оруел би плакав
  • [H5] Яким буде майбутнє журналістської освіти?
  • [H5] Вчитися, щоб не бути орками
  • [H5] Освітяни мають втримати свою лінію фронту
  • [H5] Війна закінчиться, а знання залишаться
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як викладачі змінюють факультети журналістики (Епізод 10)
  • [H5] Сім уроків для українських університетів з Британії
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як навчають журналістів за кордоном (Епізод 9)
  • [H5] Цінності американського університету (Чому Талашко неможливий в американському університеті?)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Про оцінки на журфаці (Епізод 8)
  • [H5] Американська освіта: стосунки між викладачами і студентами
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Яких предметів бракує на журфаці (Епізод 7)
  • [H5] Американський університет: завдання – вижити
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Дистанційне навчання на журфаці (Епізод 6)
  • [H5] Нічого особистого – просто бізнес, та інші особливості американської освіти
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Про взаємодію та зворотний зв’язок на журфаці (Епізод 5)
  • [H5] 5 відмінностей між українським й американським університетом
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як поєднувати роботу та навчання на журфаці? (Епізод 4)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Нудні лекції та креативні семінари: які формати потрібні на журфаці (Епізод 3)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Чи відповідає навчання на журфаці потребам ринку? (Епізод 2)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Практичність дисциплін на факультеті журналістики (Епізод 1)
  • [H5] Консерватизм і бюрократія: хто і як має змінювати факультети журналістики в Україні?
  • [H5] Журналістська освіта в університетах – виклик і можливість
  • [H5] Історія DESTIN: вдосконалення журналістської освіти шляхом запровадження ціннісно-орієнтованого підходу
  • [H5] Європейські стандарти і цінності в журналістській освіті: як цьому навчити українського студента?
  • [H5] Журналістська освіта: чи може бути у нас, як у Флориді?
  • [H5] Журналіст має розуміти економіку свого видання
  • [H5] Межі між формальною та неформальною освітою стираються
  • [H5] Чи така вже безнадійна справа – реформа журналістської освіти?

Imagens

Encontrámos 2 imagens nesta página.

Bom, a maioria das imagens têm o atributo ALT definidos.

Rácio Texto/HTML

Rácio : 20%

Bom! O rácio de texto para código HTML desta página é maior que 15, mas menor que 25 porcento.

Flash

Perfeito, não foi encontrado conteúdo Flash nesta página.

Iframe

Excelente, não foram detetadas Iframes nesta página.

Reescrita de URL

Perfeito. As ligações aparentam ser limpas!

Underscores (traços inferiores) nas URLs

Perfeito. Não foram encontrados 'underscores' (traços inferiores) nas suas URLs.

Ligações para a própria página

Encontrámos um total de 135 ligações incluindo 0 ligações a ficheiros

Âncoras Tipo Sumo
База знань Internas Passa sumo
Точка зору Internas Passa sumo
Новини Internas Passa sumo
Тренди Internas Passa sumo
Де навчають Internas Passa sumo
Е-навчання Internas Passa sumo
Про JTA Internas Passa sumo
Про ГО УІМК Internas Passa sumo
Підтримати Internas Passa sumo
En Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Анонси Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
How to Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Аналітика Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Досвід Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Новини Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Бібліотека Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Медіатренди Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Діана Дуцик Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Мирослава Барчук Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Ігор Дармостук Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Надія Баловсяк Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Вікторія Теравська Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Марія Мурумаа-Менгель Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Роман Горбик Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Джуліан Макдугалл Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Отар Довженко Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Ніна Даценко Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Жанна Безп'ятчук Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Наталія Стеблина Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Ганна Красноступ Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Анастасія Дзюбак Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Наталія Виговська Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Олександра Горчинська Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Світлана Максимець Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Олена Харитоненко Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Євгенія Подобна Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Лариса Раренко Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Оксана Почапська Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Майя Нагорняк Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Подкаст ЖурфакТИ Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Марія Крючок Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Діана Буцко Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Даніела Кляйнерт Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Ієн Гедд Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Катерина Сіріньок-Долгарьова та Олена Тупахіна Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Андрій Яніцький Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo
Іван Примаченко Internas Passa sumo
- Internas Passa sumo

Palavras-chave SEO

Núvem de palavras-chave

про чому дуцик навчання діана журфакти для подкаст журналістики університету

Consistência das Palavras-chave

Palavra-chave Conteúdo Título Palavras-chave Descrição Cabeçalhos
про 47
журналістики 33
журфакти 32
навчання 27
діана 25

Usabilidade

Url

Domínio : jta.com.ua

Cumprimento : 10

Favicon

Ótimo, o site tem um favicon.

Facilidade de Impressão

Não encontrámos CSS apropriado para impressão.

Língua

Otimo! A língua declarada deste site é uk.

Dublin Core

Esta página não tira vantagens do Dublin Core.

Documento

Tipo de Documento

HTML 5

Codificação

Perfeito. O conjunto de caracteres UTF-8 está declarado.

Validação W3C

Erros : 0

Avisos : 0

Privacidade do Email

Boa! Nenhum endereço de email está declarado sob a forma de texto!

HTML obsoleto

Fantástico! Não detetámos etiquetas HTML obsoletas.

Dicas de Velocidade

Excelente, este site não usa tablelas dentro de tabelas.
Oh não, o site usa estilos CSS nas etiquetas HTML.
Oh, não! O site utiliza demasiados ficheiros CSS (mais que 4).
Oh, não! O site utiliza demasiados ficheiros JavaScript (mais que 6).
Perfeito, o site tira vantagens da compressão gzip.

Dispositivos Móveis

Otimização para dispositivos móveis

Icon Apple
Meta Viewport Tag
Conteúdo Flash

Otimização

XML Sitemap

Em falta

O site não tem um mapa XML do site (sitemap) - isto pode ser problemático.

Um mapa do site identifica todas as URLs que estão disponíveis para rastreio, incluindo informação acerca de atualizações, frequência de alterações ou a importancia de cada URL. Isto contribui para uma maior inteligência e eficiência do rastreio.

Robots.txt

http://jta.com.ua/robots.txt

Perfeito, o seu site tem um ficheiro robots.txt.

Analytics

Perfeito, o site tem uma ferramenta analítica para a análise de atividade.

   Google Analytics

PageSpeed Insights


Dispositivo
Categorias

Website Review Tool

Website Review Tool é uma ferramenta gratuita que o ajuda a avaliar o seu site

Херсонський ТОП