jta.com.ua

Revisión web de jta.com.ua

 Generado el 18 Diciembre 2025 13:37 PM

Resultados antiguos? ACTUALIZAR !

La puntuación es 58/100

Contenido SEO

Título

Академія викладачів журналістики -

Longitud : 34

Perfecto, tu título contiene entre 10 y 70 caracteres.

Descripción

Longitud : 0

Muy mal. No hemos encontrado descripción meta en tu página. Usa este generador online gratuito para crear la descripción.

Palabras Claves (Keywords)

Muy mal. No hemos encontrado palabras clave (meta keywords) en tu página. Usa este generador de meta tags gratuito para crear tus palabras clave.

Propiedades Meta Og

Bien. Tu página usa propiedades Og (etiquetas og).

Propiedad Contenido
locale uk_UA
type website
title Академія викладачів журналістики
url https://www.jta.com.ua/
site_name Академія викладачів журналістики
image https://www.jta.com.ua/wp-content/uploads/2020/11/default_share.png
image:width 1200
image:height 630

Titulos

H1 H2 H3 H4 H5 H6
1 6 0 0 88 0
  • [H1] Академія викладачів журналістики
  • [H2] Лайфхаки
  • [H2] Новини та анонси
  • [H2] Що почитати
  • [H2] Корисна розсилка від JTA
  • [H2] Тренди
  • [H2] Точка зору
  • [H5] Оголошено прийом заявок на 11-ту Європейську конференцію з комунікацій від ECREA
  • [H5] 7 ШІ-інструментів для ефективного викладання
  • [H5] Вчених запрошують взяти участь у конференції «Українська журналістика: вчора, сьогодні, завтра»
  • [H5] Тяга до балансу думок і «правда як перша жертва війни». Як італійські медіа висвітлюють російсько-українську війну
  • [H5] SEO-стратегія 2025 для сайтів медіа: як адаптуватись до AI Overviews
  • [H5] Як писати про проблеми довкілля
  • [H5] Як опрацювати великий масив даних за допомогою Python: відеотуторіал для студентів-журналістів
  • [H5] Чому медійниці пишуть дисертації: три історії
  • [H5] UMCI та ECREA Ukraine Task Force запрошують на практичні вебінари про підготовку заявок
  • [H5] Оголошено прийом заявок на Тартуську конференцію з досліджень Східної Європи та Євразії
  • [H5] Факультет журналістики ЗНУ запрошує на онлайн-конференцію, присвячену деколонізації
  • [H5] International Conference “Code of Trust: Information Resilience in a Time of War and Artificial Intelligence”. PROGRAM
  • [H5] Міжнародна конференція «Код довіри: інформаційна стійкість в часи війни та штучного інтелекту». ПРОГРАМА
  • [H5] Як навчати медіаграмотності майбутніх журналістів: теорія, кейси та завдання
  • [H5] Чи можлива правда в епоху ШІ? Рецензія на книгу Харарі Nexus
  • [H5] У якому напрямку розвивати медіаграмотність журналістів: посібник рекомендацій
  • [H5] Як ШІ змінює медіаландшафт і наше сприйняття реальності
  • [H5] Попри втрати та складні умови: як практики з медіаграмотності допомагають повертати контроль над життям
  • [H5] Говорити не все, що захочеш: як на свободу слова впливають війна та технології
  • [H5] Медіаграмотність як спосіб життя та громадянська позиція
  • [H5] «Культура — це троянський кінь російського завойовництва», — журналістка і документалістка Суспільного Мирослава Барчук про авторський фільм «СВО “Війна і мир”»
  • [H5] Дипломний проєкт — не «для галочки»: чому про це мають пам’ятати і студенти, і їхні керівники
  • [H5] На сторожі академічної доброчесності: чи варто довіряти ШІ-детекторам
  • [H5] Подумати про історію. Чому журналісти важливі
  • [H5] Хто стане форпостом свободи слова для світу?
  • [H5] Від мемів до оборони: як в Естонії змінюється ставлення до медіаграмотності
  • [H5] Чого Україна та Швеція можуть повчитися одна в одної
  • [H5] Медіаграмотність в Україні: все добре чи все пропало?
  • [H5] Алгоритми для людей, а не люди для алгоритмів
  • [H5] Як росіяни через TikTok актуалізують старі пропагандистські методи
  • [H5] Заводська прошивка. Які цінності та принципи має програмувати журналістська освіта
  • [H5] Які теми варто вивчати зараз, аби майбутнім дослідникам радіо було з чим працювати
  • [H5] Як світові медіа переосмислили Україну за час війни. Чому важливо, щоб вони дошукувалися правди
  • [H5] Чи потрібен єдиний іспит для майбутніх магістрів із журналістики?
  • [H5] Як правильно мотивувати студента-журналіста, який шукає свою тему і редакцію
  • [H5] Про гордість, сум, злість та сором у День журналіста
  • [H5] Медіаграмотність: що вимірюємо та на що слід звертати увагу
  • [H5] Робота (не)ворог навчанню: що викладач має відповідати студентові, який прагне вчитися і працювати
  • [H5] Які медіапастки розставив для нас 2024 рік?
  • [H5] Сотвори собі кумира. Чи варто рекомендувати студентам наслідувати стиль відомих журналістів?
  • [H5] «Ласкаво просимо, назад не виносимо» — або як у нас проходять наукові конференції
  • [H5] Як технології та війни змінюють журналістську освіту
  • [H5] Чому висвітлювати тему самогубств задля рейтингів — це дно
  • [H5] Чому редакціям важко знайти журналістів у регіонах?
  • [H5] Пошук кадрів і самовдосконалення. Чому журналістам-практикам варто спробувати себе у викладанні
  • [H5] Де вчитись на журналіста, щоб не змарнувати час? Поради для абітурієнтів
  • [H5] Чи є наука саме тим, чим має займатися український викладач журналістики?
  • [H5] Поєднати непоєднуване: як університетам і медійникам стати партнерами
  • [H5] Вища освіта для журналіста в Україні: що вона дає, чи можна її замінити та як заохотити практиків ставати викладачами
  • [H5] Як навчити людину писати: модель менторства
  • [H5] Про людяність, свободу і відповідальність в часи війни. Слово до випускників журналістики.
  • [H5] Як зробити неакадемічну журналістську освіту максимально ефективною для регіональних журналістів
  • [H5] «Цвях цього апофеозу». Роздуми лагідної редакторки про перемоги й помилки практикантів
  • [H5] Кваліфікаційна робота з журналістики, або як перетворити «халепу» на «інтелектуальну радість»
  • [H5] Геть від Москви! Дайош… Scopus та Web of Science?
  • [H5] Вибір без вибору. Для чого варіативні дисципліни в навчальних планах?
  • [H5] Скільки вишів потрібно для підготовки журналістів в Україні?
  • [H5] Як розвивати навичку письма і що робити, коли «не пишеться»
  • [H5] Гібридне навчання в гібридні часи
  • [H5] Оруел би плакав
  • [H5] Яким буде майбутнє журналістської освіти?
  • [H5] Вчитися, щоб не бути орками
  • [H5] Освітяни мають втримати свою лінію фронту
  • [H5] Війна закінчиться, а знання залишаться
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як викладачі змінюють факультети журналістики (Епізод 10)
  • [H5] Сім уроків для українських університетів з Британії
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як навчають журналістів за кордоном (Епізод 9)
  • [H5] Цінності американського університету (Чому Талашко неможливий в американському університеті?)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Про оцінки на журфаці (Епізод 8)
  • [H5] Американська освіта: стосунки між викладачами і студентами
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Яких предметів бракує на журфаці (Епізод 7)
  • [H5] Американський університет: завдання – вижити
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Дистанційне навчання на журфаці (Епізод 6)
  • [H5] Нічого особистого – просто бізнес, та інші особливості американської освіти
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Про взаємодію та зворотний зв’язок на журфаці (Епізод 5)
  • [H5] 5 відмінностей між українським й американським університетом
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Як поєднувати роботу та навчання на журфаці? (Епізод 4)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Нудні лекції та креативні семінари: які формати потрібні на журфаці (Епізод 3)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Чи відповідає навчання на журфаці потребам ринку? (Епізод 2)
  • [H5] Подкаст «ЖурфакТИ»: Практичність дисциплін на факультеті журналістики (Епізод 1)
  • [H5] Консерватизм і бюрократія: хто і як має змінювати факультети журналістики в Україні?
  • [H5] Журналістська освіта в університетах – виклик і можливість
  • [H5] Історія DESTIN: вдосконалення журналістської освіти шляхом запровадження ціннісно-орієнтованого підходу
  • [H5] Європейські стандарти і цінності в журналістській освіті: як цьому навчити українського студента?
  • [H5] Журналістська освіта: чи може бути у нас, як у Флориді?
  • [H5] Журналіст має розуміти економіку свого видання
  • [H5] Межі між формальною та неформальною освітою стираються
  • [H5] Чи така вже безнадійна справа – реформа журналістської освіти?

Imagenes

Hemos encontrado 2 imágenes en esta web.

Bien, la mayoría de tus imágenes tienen atributo alt.

Ratio Texto/HTML

Ratio : 20%

Bien, el ratio entre texto y código HTML de esta página es mayor que 15, pero menor que 25 por ciento.

Flash

Perfecto, no se ha detectado contenido Flash en la página.

Iframe

Genial, no se han detectado Iframes en la página.

Reescritura URL

Bien. Tus enlaces parecen amigables

Guiones bajos en las URLs

Perfecto! No hemos detectado guiones bajos en tus URLs

Enlaces en página

Hemos encontrado un total de 135 enlaces incluyendo 0 enlace(s) a ficheros

Ancla Tipo Jugo
База знань Interna Pasando Jugo
Точка зору Interna Pasando Jugo
Новини Interna Pasando Jugo
Тренди Interna Pasando Jugo
Де навчають Interna Pasando Jugo
Е-навчання Interna Pasando Jugo
Про JTA Interna Pasando Jugo
Про ГО УІМК Interna Pasando Jugo
Підтримати Interna Pasando Jugo
En Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Анонси Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
How to Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Аналітика Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Досвід Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Новини Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Бібліотека Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Медіатренди Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Діана Дуцик Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Мирослава Барчук Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Ігор Дармостук Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Надія Баловсяк Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Вікторія Теравська Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Марія Мурумаа-Менгель Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Роман Горбик Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Джуліан Макдугалл Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Отар Довженко Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Ніна Даценко Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Жанна Безп'ятчук Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Наталія Стеблина Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Ганна Красноступ Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Анастасія Дзюбак Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Наталія Виговська Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Олександра Горчинська Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Світлана Максимець Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Олена Харитоненко Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Євгенія Подобна Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Лариса Раренко Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Оксана Почапська Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Майя Нагорняк Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Подкаст ЖурфакТИ Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Марія Крючок Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Діана Буцко Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Даніела Кляйнерт Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Ієн Гедд Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Катерина Сіріньок-Долгарьова та Олена Тупахіна Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Андрій Яніцький Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo
Іван Примаченко Interna Pasando Jugo
- Interna Pasando Jugo

Palabras Clave SEO

Nube de Palabras Clave

діана університету чому для подкаст дуцик про навчання журналістики журфакти

Consistencia de las Palabras Clave

Palabra Clave (Keyword) Contenido Título Palabras Claves (Keywords) Descripción Titulos
про 47
журналістики 33
журфакти 32
навчання 27
діана 25

Usabilidad

Url

Dominio : jta.com.ua

Longitud : 10

Favicon

Genial, tu web tiene un favicon.

Imprimibilidad

No hemos encontrado una hoja de estilos CSS para impresión.

Idioma

Genial. Has declarado el idioma uk.

Dublin Core

Esta página no usa Dublin Core.

Documento

Tipo de documento (Doctype)

HTML 5

Codificación

Perfecto. Has declarado como codificación UTF-8.

Validez W3C

Errores : 0

Avisos : 0

Privacidad de los Emails

Genial. No hay ninguna dirección de email como texto plano!

HTML obsoleto

Genial, no hemos detectado ninguna etiqueta HTML obsoleta.

Consejos de Velocidad

Excelente, esta web no usa tablas.
Muy mal, tu web está usando estilos embenidos (inline CSS).
Muy mal, tu página web usa demasiados ficheros CSS (más de 4).
Muy mal, tu sitio usa demasiados ficheros JavaScript (más de 6).
Su sitio web se beneficia del tipo de compresión gzip. ¡Perfecto!

Movil

Optimización Móvil

Icono para Apple
Etiqueta Meta Viewport
Contenido Flash

Optimización

Mapa del sitio XML

No disponible

Su sitio web no tiene un mapa del sitio XML. Esto puede traerle problemas.

Un mapa del sitio enumera las URL que pueden rastrearse y puede incluir información adicional, como las últimas actualizaciones de su sitio web, la frecuencia de cambios y la importancia de las URL. Esto permite a los motores de búsqueda rastrear el sitio web de una forma más exhaustiva.

Robots.txt

http://jta.com.ua/robots.txt

¡Estupendo! Su sitio web tiene un archivo robots.txt.

Herramientas de Analítica

¡Perfecto! Su sitio web tiene una herramienta de análisis.

   Google Analytics

PageSpeed Insights


Dispositivo
Categorias

Website Review Tool

Esta herramienta SEO gratuita le ayudará a analizar cualquier sitio web en busca de errores técnicos y a identificar los parámetros que pueden mejorarse para lograr un mejor posicionamiento en los motores de búsqueda. Para empezar, introduzca la URL o el nombre de dominio del sitio web que desea auditar y haga clic en el botón Analizar. Recibirá el resultado del análisis con recomendaciones en 5-10 segundos.

Херсонський ТОП